wtorek, 18 kwietnia 2017

Mlecza seria do pielęgnacji włosów Nivea

Witajcie,
Święta, święta i po świętach. Niestety już tak jest, ale za niecałe dwa tygodnie kolejna okazja do odpoczynku - Majówka :) Oby tylko pogoda dopisała. Plany już są ? :) 
Dzisiejszy post jest krótki i tematyczny, a mianowicie o nowej serii mlecznej od Nivea. Została ona wzbogacona o proteiny mleka, które delikatnie oczyszczają nasze włosy i wzmacniają je od wewnątrz. Jest to kolejna nowość, która została podzielona na trzy kategorie w zależności od typu włosów: cienkie, grube, normalne. Już po moich pierwszych testach jestem w stanie coś na jej temat powiedzieć, aczkolwiek wstrzymam się do szczegółowej recenzji, która ukaże się już niedługo.  
W skład całej, jednej serii wchodzi szampon, odżywka i odżywka w sprayu. Każdy produkt oczywiście można kupić osobno i w różnej cenie w np. drogerii Rossmann.
Szczegółowy opis w/w produktów pojawi się za jakiś czas :) Jako pierwsza będzie to odżywka w sprayu, która w sposób szczególny wywarła na mnie wrażenie :) Też jesteście jej ciekawi ? :)

 Pozdrawiam

 lu ciam :*
 


25 komentarzy :

  1. Muszę wypróbować tej mlecznej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Nivea i mam te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię NIVEE wiec koniecznie muszę wypróbować te cudeńka :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. great post,dear!your blog is so beautiful,omg! <3
    - i follow you,please follow me back.

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- new post

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, ale wygląda zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo zachęcająco wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivea - świetne kosmetyki!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat produkty Nivea do włosów bardzo lubię więc chętnie poczytam o nich coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam i nie widziałam jeszcze nigdzie tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy podział kosmetyków dla włosów cienkich, normalnych i grubych, choć raczej ja nie przetestuję, bo moje włosy chyba nie przepadają za proteinami mlecznymi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie za bardzo przepadam za ta firmą :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/jak-zaplanowac-kupno-wymarzonej-sukni.html

    OdpowiedzUsuń
  12. I like Nivea products!
    Will you follow each other? Let me know on my blog.

    My Tester Mania BlogFacebook pageTwitter

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawią mnie te produkty, to jest nowość więc czekam na recenzję czy warte zachodu.

    Zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. no to jestem bardzo ciekawa co powiesz znaczy napiszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Milego testowania :-) Odżywka w sprayu mnie zaintrygowała...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie słyszałam o tych produktach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam tej serii kosmetyków.
    Wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tej nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo, bardzo ciekawa recenzji tej odżywki :)
    Nie miałam tej serii :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki, ale jestem jej ciekawa :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń