wtorek, 11 kwietnia 2017

Nivea - powiew świeżości

Witajcie,
Nie od dziś wiadomo, że jestem wielką fanką marki Nivea. Co krok można usłyszeć o kolejnej nowości, którą wypuszcza na nasz rynek. W ostatnim czasie głośno jest o szamponach do włosów, gdzie głównym składnikiem są naturalne proteiny mleka. Oj brzmi to bardzo obiecująco :) 
Dziś natomiast chciałabym się skupić na antyperspirancie z Nivea, który stosując zarówno na białe jak i czarne ubrania ma niedpouszczać do powstawania plam.
Przed użyciem antyperspirantu należy nim wstrząsnąć i przekręcić wieczko w odpowiednim kierunku. W prawo otwieramy dozownik, a w lewo zamykamy. Takie zabezpieczenie ma służyć temu, aby produkt nie wpadł
w niepowołane ręce i aby nikomu nie stała się krzywa. Trzeba przyznać, że jest to bardzo praktyczne rozwiązanie.
Antyperspirant w moim przypadku dobrze się sprawdził, praktycznie pod każdym względem. Ma bardzo ładny zapach, taki wiosenny, świeży, lekki, który długo się utrzymuje. Będąc w pracy przez 8 h, czasem dłużej dalej jest wyczuwalny :) Myślę, że wiele osób będzie lub już ma takie lub podobne spostrzeżenia.
Nie zauważyłam, aby produkt pozostawiał plamy na ubraniach za co wielki plus. 
Antyperspirant nie podrażnia, nie uczula, pięknie pachnie itp. same pozytywne korzyści. 
Z pewnością jest jednym z najlepszych antyperspirantów jakie do tej pory miałam i stosowałam :) 👍👍👍👍👍👍

Pozdrawiam 
i do następnego ...

lu ciam :*




26 komentarzy :

  1. Uwielbiam za zapach i uczucie pełnej świeżości, które utrzymuje się ze mną podczas całego dnia, a w szczególności towarzyszy mi jeszcze po interwałach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię markę Nivea :) kiedyś używałam tego produktu, ale o ile pamiętam dozownik wtedy nie był zamykany w ten sposób :) ciekawa zmiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten zapach - świeży i delikatny za razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię i też się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego produktu, jednak ja wybieram w kulce. Jestem zadowolona z jego działania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat ich antyperspiranty u mnie nie spisują się...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam nivea, tego jeszcze nie miałam. Chyba muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam w kulce i ostatnio na białej bluzce zrobił mi fioletowe plany ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze, ale skoro taki dobry to może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ten produkt się nie sprawdził, bo wbrew zapewnieniom producenta, zostawiał na ubraniach brzydkie plamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię produkty nivea :)
    +Obserwuję! buziaki :*
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś go miałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś spróbuję, na razie jestem wierna kulkom z Fa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię te antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię antyperspiranty z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ten produkt - jest naprawdę dobry!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam i lubiłam, często wracam do antyperspirantów Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wole z Dove ;)

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat skończył mi się mój antyperspirant i muszę rozejrzeć się za nowym. :)
    Ciekawe to zamykanie, chociaż chyba jednak wolę standardową "czapeczkę". :P
    Hmm chyba wolę mieć bezzapachowy antyperspirant, bo pachnące mają być u mnie perfumy. Gdyby zależało mi na zapachu, sięgnęłabym po dezodorant.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń