wtorek, 2 maja 2017

Mleczna odżywka do włosów od Nivea

Moja pielęgnacja włosów w ostatnim czasie głównie opiera się na produktach Nivea. Zawsze są one tak polecane i tak reklamowane, że nie można przejść obok nich obojętnie, jak tylko zakupić i na własnej skórze się przekonać o ich działaniu i ewentualnych efektach. Nowa seria mleczna została podzielona w taki sposób, aby każda osoba dobrała produkty dopasowane do siebie pod względem typu/struktury włosów. W skład linii
z proteinami mleka wchodzi odżywka, odżywka w sprayu i szampon. Oczywiście każdy produkt można kupić osobno, jednak dla lepszych rezultatów zaleca się stosowanie wszystkich trzech w/w.  
Proteiny mleka → jakie niosą ze sobą korzyści w pielęgnacji włosów ?
+ regenerują,
+ nie obciążają,
+ wzmacniają,
+ nadają połysk,
+ nawilżają,
+ ułatwiają rozczesywanie.
"Eucerit, czyli tak zwany "piękny wosk", który jest jednym ze składników kosmetyków Nivea znany jest
z pielęgnacyjnych i nawilżających właściwości, a także regeneruje i chroni powierzchnię włosa. Grupa Beiersdorf posiada własny proces produkcyjny do wytwarzania oczyszczonego Euceritu wysokiej jakości. Eucerit jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Beiersdorf".
Moja opinia:
+ opakowanie jest nie za wielkie o pojemności 200 ml, nieprzezroczyste, o grafice typowej dla marki Nivea,
+ "butelka" zamykana jest na solidny zatrzask,
+ konsystencja jest gęsta o kolorze białym,
+/- zapach przyjemny, delikatny, który niestety nie zbyt długo utrzymuje się na włosach,
+ wszystkie produkty z tej serii mają zbliżony, podobny zapach,
+ podczas aplikacji odżywka nie spływa z włosów,
+ po użyciu włosy są miękkie i gładkie w dotyku. Odżywka ułatwia rozczesywanie, a włosy pięknie połyskują
i widać że zostały dobrze odżywione :)
+ nie obciąża włosów,
+ produkt zdecydowanie jest wydajny i z pewnością wystarczy na kilka dobrych miesięcy,
+ dostępność również jest dobra. Praktycznie wszystkie produkty Nivea można dostać w każdej większej drogerii,
+ cena nie jest niska, ale również nie jest wysoka. Za 200 ml zapłacimy 9,99 zł. Myślę, że warto oczekiwać promocji, gdzie cena będzie o wiele atrakcyjniejsza :)
Podsumowując myślę, że cała seria mleczna jest warta uwagi. Po zastosowaniu samej odżywki już widać różnicę w wyglądzie moich włosów. 
Dla fanów tej właśnie marki ta linia kosmetyków sprawdzi się idealnie :) Delikatność w działaniu i widoczny efekt będzie z pewnością zadowalający.

Pozdrawiam

lu ciam :*




31 komentarzy :

  1. Mam chęć wypróbować tę serię ale najpierw muszę skończyć to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam jeszcze nic z tej serii :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego produktu jeszcze nie miałam okazji próbować, ale ogólnie marka Nivea u mnie jak najbardziej na plus :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tej serii, natomiast jeszcze nie próbowałam nic :) Może jak skończę coś z kategorii włosowej, to się pokuszę o jakiś kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o markę Nivea, to sięgam głównie po ich antyperspiranty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale jeśli jest również do włosów suchych, które niestety posiadam, bardzo chętnie kupię i mam nadzieję, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy średnio przepadają za proteinami mleka, więc chyba sobie odpuszczę tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze, ale opis brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często spotykam reklamy tej serii mnie trochę kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam włosy cieniutkie więc może tez bym z tego skorzystała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie i zachęcająco :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja czekam teraz na wyniki bo były nabory do testów do 30 kwietnia więc może akurat też będę miała okazje wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tej serii, napewno wybrobuje :)

    http://fabrykaurody15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta odżywka wydaje być się bardzo kusząca! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie próbowałam jej jeszcze... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta odżywka nie obciąża włosów? :)
    Uwielbiam zapachy kosmetyków z klasycznej linii Nivea :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusi mnie ta odżywka, ale ja mam cienkie włosy więc nie wie czy byłaby dobra dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. słyszałam już o niej, sporo czytałam, ale jeszcze nie miałam okazji testować. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziła.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno dobre, niestety mam alergię na produkty Niva. :( Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za produktami tej marki, ale o tym słyszałem sporo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Może kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sporo słyszałam o tej mlecznej serii Nivea. Od dawna nie miałam nic tej marki, a być może to odpowiedni moment, aby to zmienić ;) produkt wydaje się naprawdę godny uwagi

    OdpowiedzUsuń
  23. Kusi mnie bardzo ta linia, muszę w końcu sobie ją kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety raczej nie skuszę się na tą serię, ponieważ moje włosy bardzo nie lubią protein :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    Witaj ! Tylko zaproszenie, aby dołączyć do nas na "Blogspotze katalogowym", aby Twój blog w 200 krajach
    Zarejestruj się w komentarzach: nazwa bloga; Adres bloga; I kraju
    Wszystkie wpisy otrzymają nagrody za Twój blog
    serdecznie
    Chris
    Http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Witaj ! Tylko zaproszenie do przyłączenia się do społeczności
    Https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie produkty Nivea na włosach nie spisują się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym wypróbowała tą serie.
    Pierwsze skończę mój zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie wypróbuję tę odżywkę, ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń