środa, 24 maja 2017

Surprise od Nivea

Kilka dni temu trafiła do mnie niemała paczka od firmy Nivea :) Miło zostałam zaskoczona. Nie miałam pojęcia o tym, że cokolwiek do mnie zmierza pocztą lub kurierem. Po otwarciu dużego kartonu wyłonił się balon, który od razu poszybował ku górze, aż pod sam sufit, a na dnie wielkiego pudła ukazał się krem przeciwzmarszczkowy do twarzy - nowość od Nivea. 

Trzeba przyznać, że wiek młodzieńczy już dawno za mną, a przeciwdziałanie oznakom pierwszych zmarszczek powinnam powoli wdrażać :)   

Poznaliście już ten krem od Nivea ? 😊

lu ciam :*



35 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

      Usuń
  2. Wooow, mega niespodzianka :))) Lubię kosmetyki Nivea!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna prezentacja, kremu z tej firmy dawno nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nawet nie widziałam tego oto kremiku ale mam ten lekki zwykły i bardzo go lubię ;) fajny balon :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super niespodzianka :) Udanych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby wszystkie niespodzianki były takie miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna niespodzianka, a kremu nie znam, ale bardzo chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym balonem mieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na nivea za specjalnie nie przepadam ale to jakos fajnie wyglada :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja za ich kremami nie przepadam;p

    OdpowiedzUsuń
  11. no nie powiem, super to wymyślili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, ale extra niespodzianka! Brawa dla firmy za pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super niespodzianka :) kremu nie znam, ale życzę Ci miłego używania ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka super niespodzianka. :)
    Obserwuję.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna niespodzianka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuu kreatywna ta Nivea :-). Miło z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetna niespodzianka!


    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  18. Kremu nie znam, ale ten balon jest taki fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nivea jest często niedoceniana, a ma bardzo fajne produkty :) Z tym kremikiem jeszcze sie nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. woow ale cudowna niespodzianka!
    Balonik jaki piękny :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie słyszałem o tym kremie;) Świetny wpis i super zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ten balonik i miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo urocza niespodzianka, mam słabość do wszelkich balonów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mila niespodzianka.
    Nie miałam tego kremiku.
    Daj znać jak się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna niespodzianka z tym balonem *.*

    OdpowiedzUsuń