wtorek, 30 maja 2017

Ziaja krem pod oczy i na powieki

W ostatnim czasie moje zakupy skupione były na poszukiwaniach dobrego kremu pod oczy dobrze radzącym sobie w niwelowaniu cieni. Do tej pory nie używałam podobnych produktów, więc ciężko było mi się zdecydować na konkretny krem. Postanowiłam wypróbować ten z firmy Ziaja. Jest mały, poręczny i cenowo atrakcyjny. Zapłaciłam około 7-8 zł za 15 ml. Można go dostać z pewnością w każdym sklepie Ziaja, ale również w innych drogeriach.
O produkcie:
"Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku.
Działanie: rozjaśnia cienie pod oczami oraz zmniejsza ich widoczność. Nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek. Aktywnie odżywia oraz uelastycznia skórę. Wygładza drobne zmarszczki".
Moja opinia:
+ małe, poręczne opakowanie. Zmieści się praktycznie wszędzie,
+ lekka, przyjemna konsystencja,
+ bezzapachowy,
+ krem jest bardzo wydajny. Stosuję go już od ponad 2 miesięcy, a końca jego zawartości nie widać,
+ wygodna aplikacja,
+ wyczuwalne nawilżenie,
+ wchłanialność średnia. Należy dłuższą chwilę odczekać zanim krem całkowicie wniknie w powieki i pod oczami,
+ efekt jest lekko widoczny. Dla osób które oczekują mocnego rozjaśnienia okolic oczu polecam jednak spróbować czegoś innego. Ja w zasadzie jestem zadowolona, aczkolwiek będę szukać czegoś bardziej skuteczniejszego/mocniejszego na moje sińce pod oczami :)
+ niska cena,
+ nie uczula, nie podrażnia, nie szczypie,
- skład.


Ten krem jest Wam znany ? ❤
Może jesteście w stanie polecić jakiś dobry, w miarę tani krem pod oczy, który dobrze sobie radzi z cieniami ? ;)

Pozdrawiam

lu ciam :*






35 komentarzy :

  1. Lubię kosmetyki Ziaji, tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Ziajkę, ale akurat z tego kremu nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie kupię :) Aktualnie nie mam niczego pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. ziaje znam i lubię :) Ale z tym do czynienia nie miałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w trakcie poszukiwania idealnego kremu pod oczy, może skuszę się na ten i go przetestuje :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety Ziaja mogłaby składy poprawić

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten kremik. Również szukam idealnego kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go :D Ja równeiż szukam idealnego keremu pod oczy ale cieżko :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego kremu, ale również rozglądam się za jakimś dobrym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę akurat pod oczy coś z lepszym składem, tam skórę mam wyjątkowo delikatną.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja i ziaja się nie lubimy

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że Ziaja ma tak kiepskie składy

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś go miałam ale tak średnio się sprawdził i zostałam przy ulubieńcu z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skończyłam ostatnio ten krem po jakis prawie 5 miesiącach i polubiłam się z nim :-) Nie liczyłam na rozjaśnienie, więc mu wybaczam, tego, że nie działa rozjaśniająco 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jeden krem pod oczy właśnie z Ziaja i strasznie mnie podrażnił.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tego kremu :) osobiście poszukuję, podobnie zresztą jak Ty, czegoś mocniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi ciekawie, obecnie mam dwa inne kremy pod oczy, ale jak je zużyje to chętnie wypróbuję ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go ,choć bardzo zaciekawił mnie krem z Ziai z pietruszką :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ma uczulenie niestrety :( uwielbiam kremy pod oczy i miąłam ich tonę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat tej wersji jeszcze nie miałam ale bardzo lubię kosmetyki Ziaji

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kremy pod oczy firmy Ziaja, są lekkie i niedrogie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki Ziaji, chociaż te parabeny mogliby usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiedziałam, że Ziaja ma fajne kremy pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat szukam kremu pod oczy, jak go znajdę to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno już nie miałam niczego z Ziajki.

    OdpowiedzUsuń
  26. mi bardzo dobrze się sprawdza odżywczy krem z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie używam kremu pod oczy.
    Bardzo lubię kosmetyki firmy Ziaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego produktu i chyba nie mam potrzeby stosowania go :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kosmetyki firmy Ziaja, ale tego kremu jeszcze nie miałam :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. ja wciąż szukam swojego ideału, bo mam ten sam problem z cieniami :)

    OdpowiedzUsuń