czwartek, 8 czerwca 2017

Lekki krem przeciwzmarszczkowy Nivea

Nowość od Nivea czyli lekki krem przeciwzmarszczkowy ma działać spektakularnie, a mianowicie zachowywać młody wygląd. Bardzo lubię ich produkty, a moja toaletka i największa półka w łazience w ostatnim czasie to głównie marka Nivea. Ich kremy, balsamy mają delikatny zapach, zazwyczaj zbliżony i charakterystyczny, a nawilżenie jest na wysokim poziomie. Czy ten krem jest wart zakupu ? Myślę, że tak ale za rozsądną cenę. Być może w chwili obecnej jest to nowość i dlatego cena jest moim zdaniem zbyt wygórowana. Może się to kiedyś zmieni ? Mam nadzieję :)
Krem bardzo dobrze się wchłania. Ma delikatną konsystencję i zapach. Skóra po zastosowaniu jest miękka
i odżywiona :) Polubiłam go stosować.
Po użyciu moja twarz wygląda bardzo promiennie, skóra jest napięta i elastyczna. Myślę, że ten krem znajdzie swoje wierne grono zwolenników :) Jeśli chodzi o pozbycie się widocznych zmarszczek to jest to raczej niewykonalne. Natomiast lekkie zniwelowanie pojawiających się zmarszczek jak najbardziej. Naturalnie trzeba przyznać, że efekt nie jest widoczny od razu,  trzeba uzbroić się w cierpliwość :)

Co sądzicie o lekkim kremie przeciwzmarszczkowym od Nivea ? Mieliście okazje już go poznać ? 😉


lu ciam  :*








14 komentarzy :

  1. Nie maiłam tego kremu, ale kosmetyki Nivea bardzo lubię, więc jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu, a do Nivea nie mam zbyt wielkiego przekonania,jeśli chodzi o jego skład i właściwości przeciwzmarszczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go :) z reguły sięgam po inne marki jeśli chodzi o kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, możliwe ,że działa dobrze ale ja ufam innym kremom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za nivea :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/wieczorowa-sukienka-w-kolorze-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo o nim ostatnio słyszę, ale krem tak czy tak na razie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie Nivea nie sprawdza się;..

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś nie lubiłam tej marki więc nie znam żadnego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie lubię się z produktami Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego nie znam, ale miałam inną wersję. Uwielbiam zapach tych kremów, ale używać nie mogę, zapychają mnie :( szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki Nivea, czasem jak nie mogę się w sklepie zdecydować na krem, bo jest ich za dużo, sięgam po wypróbowany Nivea Soft :)

    OdpowiedzUsuń