sobota, 8 lipca 2017

Odżywka do włosów od Nivea / włosy normalne

Wiadomo nie od dziś, a od dłuższego czasu że jestem wierną fanką marki Nivea. Ich produkty nie robią mi krzywdy, a dobrze nawilżają i pięknie, delikatnie pachną. Dzisiejszy post będzie dotyczył kolejnej nowości, odżywki do włosów w formie sprayu. Być może większość z Was już zapoznała się z jej działaniem i efektem po zastosowaniu. Trzeba przyznać, że jest to kolejny trafiony produkt pod względem działania od Nivea.
Po prostu nie da się go nie lubić :) 
Od producenta:
"Hairmilk Ekspresowa odżywka regenerująca zaspokaja 7 potrzeb włosów o normalnej strukturze. Stworzona by ekspresowo i bez obciążania regenerować włosy. Pielęgnująca formuła specjalnie dopasowana jest do normalnej struktury włosów. Sprawia, że włosy ekspresowo stają się sprężyste i piękne".
Moja opinia:
+ ładna, plastikowa, przezroczysta buteleczka o pojemności 200 ml,
+ dozownik się nie zacina, działa prawidłowo bez większego problemu,
+ odżywka przypomina lekką mgiełkę, która delikatnie odżywia nasze włosy,
+ produkt jest wydajny,
+ do stosowania na suche lub lekko mokre włosy o każdej porze dnia,
+ ładny, przyjemny zapach typowy dla marki Nivea,
+ aplikacja opisana jest w widoczny sposób na opakowaniu,
+ po zastosowaniu włosy ładnie pachną i wyglądają,
+ odżywka nie skleja włosów,
+ po użyciu włosy z pewnością się nie puszą i nie elektryzują. Są miękkie w dotyku,
+ nie zauważyłam szybszego przetłuszczania się włosów,
+/- cena zbyt wygórowana - bez promocji około 14-15 zł. Na promocji za 7-8 zł <- cena bardziej dostępna :)

Podsumowując, odżywka w formie mgiełki spełnia swoje zadanie w 100%. Z serii hairmilk dostępne są trzy różne typy produktów do włosów:  normalnych, cienkich i grubych. Dla każdego coś innego :)
Jestem ciekawa czy mieliście już okazję przetestować tą serię ? 
Jakie są wasze wrażenia i odczucia ? :) 

Pozdrawiam

lu ciam :*



27 komentarzy :

  1. Lubię takie funkcjonalne produkty! :) przyjemna cena!

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing post dear, I'm also in love with your photos ♥
    I'm following you on GFC, would you like to follow me back, I would be glad and we can bacome good blog friends? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szampon i odżywka z tej serii sprawdzają się u mnie dobrze, ale ten spray niestety okazał się bublem ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, bo często brak mi czasu na nakładanie odżywki, a potem spłukiwanie jej. Z tą zaoszczędziłabym czas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zapoluję na nią jak będzie na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria zdobywa coraz większą popularność i przychylność z tego, co widzę;) Jeśli chodzi o kosmetyki Nivea, to sięgam głównie po antyperspiranty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam odżywki do włosów w spray'u - chętnie się na nią skuszę podczas jakichś promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę mieć intensywnie nawilżającą, bo mam bardzo przesuszone włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie u kogoś czytałam opinię negatywną... To jest fajne w blogosferze, że można poznać różne punkty widzenia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię odżywki w mgiełce, ale tej nie miałam jeszcze okazji używać

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywki w mgiełce są fajne ale jakoś nie przepadam za nivea :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ciekawie, nie słyszałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie testowałam tej odżywki.
    Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej serii jeszcze nie testowałam z Nivea. Bardzo lubię ich odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam szampon i odżywkę do spłukiwania, natomiast nie miałam tej w sprayu :) ale oczywiście inną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z czytej ciekawości chętnie kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam ale myślę,że warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię odżywki w sprayu i jestem ciekawa, czy ta też by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam wiele dobrego o szamponach z tej serii więc chętnie wypróbuję odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę koniecznie wypróbować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Może kiedyś ją wypróbuję...Nivea kojarzy mi się dobrze ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia.
    Nie mam za dużo kosmetyków z Nivea.
    Może kupię i wypróbuje. Zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie testowałam tej odżywki, ale brzmi fajnie. :) Ciekawy pomysł, żeby sfotografować ją na piórkach!
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wypróbuję tę odżywkę, lubię Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tego typu odżywek nie stosuję, choć dla tej zrobiłabym wyjątek :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ją, ale do włosów grubych :)

    OdpowiedzUsuń