poniedziałek, 17 lipca 2017

Wizytówka z wakacji

Witajcie,
Ubiegły tydzień spędziłam nad polskim morzem w ramach mojego krótkiego, aczkolwiek długo wyczekiwanego urlopu :) Przed wyjazdem moje pozytywne nastawienie nieco opadło ze względu na przewidywane prognozy pogody. Co prawda, nie warto zawsze sugerować się prognozami bo różnie to w praktyce wypada, ale mimo wszystko temperatura 16-19 stopni nie napawa optymizmem. Mogę stwierdzić, że pod tym względem nie było aż tak źle, ale fakt faktem nie było ciepło. Ogólnie w ostatnim czasie nie potrafię trafić w piękną słoneczną pogodę - moje szczęście ;) Omijając warunki atmosferyczne udało mi się zwiedzić i odwiedzić Jastarnię, Juratę i Hel. Miejsca te są naprawdę godne uwagi. Nie była to moja pierwsza wyprawa w te rejony, ale zawsze czuję do nich pewien miły sentyment.
Może w tym okresie letnim uda mi się jeszcze gdzieś wyruszyć, w jakieś zakątki Polski lub dalej - się okaże :)
Jakie są Wasze plany wakacyjne ? 
Może jesteście w trakcie, a może już po ? 😃

lu ciam :*


30 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia :) Ja niestety nie mam urlopu i w tym roku mieć nie będę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku lato nie należy do najlepszych i najcieplejszych ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Ja lubię taką pogodę jak teraz, a nie znowszę upałów. Ja mam do morza rzut beretem, a nie mam czasu tam pójść. W tym roku byłam tylko raz na skwerze w Gdyni, chociaż w niej mieszkam. Tak to już jest, że jak pojedziesz na urlop nawet na krótko, więcej użyjesz niż mieszkając nad morzem bo obowiązki nie pozwalają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże przepieknie! Aj zazdroszcze Ci <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, aż mi się zamarzylo morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam pięknie! Ja planowałam w tym roku wyjazd nad morze, ale chyba nie wypali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu! Cudowne zdjęcia ^^ Ja dopiero na odpoczynek, wakacje pojadę pod koniec sierpnia :)
    Zapraszam dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia :0 ja jestem teraz w trakcie urlopu ale nie jadę nigdzie przynajmniej na obecną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :) mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić polskie morze jeszcze w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotki :) Ja byłam w tym roku tylko 3 dni w trójmieście, niestety mało mi :(

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie dawno nie byłam nad morzem i bardzo mi już tęskno :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pogoda w Polsce w ciągu kilku lat tak się popsuła, że nic tylko za granicę jechać;) Ciekawe widoki

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite zdjęcia :)
    Ja nie mam planów na wakacje, żyje bardzo spontanicznie :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, nad Bałtykiem wieki nie byłam. W tym sezonie udało mi się zaliczyć Alpy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :))
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam we wszystkich miejscach :)

    Ja w tym roku jadę do Czarnogóry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia, ja jeszcze w tym roku nie byłam na wakacjach :(
    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się wody boję, za to góry kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam polskie morze, pomimo że jest mega zimne :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ;D U mnie ma być Kos ale po dzisiejszym trzęsieniu to nie wiem...;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam nasze morze ;) Chyba najwyższa pora w końcu je odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Jastarnię i ten port :D Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdjęcia. Chce tam byc!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne widoki , moje wakacje to jeszcze jedna wielka niewiadoma :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobało mi się na Helu ❤️ A pogodą nie przejmuj się...wiadomo, że każdy chciałby trafić w piękną i słoneczną pogodę - no ale niestety...na to wpływu nie mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie byłam nigdy na Helu, chociaż bardzo bym chciała :( Niestety, w tym roku chyba nigdzie nie pojadę dalej, mam nadzieję, że chociaż uda mi się kilka pobliskich wycieczek w góry zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń