piątek, 25 sierpnia 2017

Janda - luksus dla każdego

Chociaż wakacje już się kończą, to lato jeszcze nie. Myślę, że będzie jeszcze okazja się poopalać, aczkolwiek z tą pogodą w zasadzie nigdy nie wiadomo ;) 
Ochrona przeciwsłoneczna bez dwóch zdań, jest bardzo ważna. Trzeba pamiętać nie tylko o powierzchni ciała, ale także o naszej twarzy i szyi. Na ratunek przychodzi nam m.in. luksusowy krem ochronny do twarzy Janda, który skierowany jest do stosowania tylko i wyłącznie na twarz i szyję. Jest niewielkich rozmiarów, a jego pojemność to 50 ml. W zasadzie wszystkie tego typu kremu są podobnej wielkości i bardzo poręczne.
Od producenta:
"Krem chroni skórę przed skutkami promieniowania ultrafioletowego, podczerwonego i widzialnego. Pod ich wpływem dochodzi do szybszej degradacji kolagenu, powstania stanów zapalnych i wolnych rodników. Luksusowa formuła ochronna dopasowana do każdego typu cery, narażonej na intensywne promieniowanie"(żródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,152591,luksusowy-krem-ochronny-do-twarzy-spf-50.html).
Główne zadania:
- ochrona słoneczna,
- nawilżenie skóry.
Moja opinia:
+ proste, wygodne opakowanie,
+ zapach ładny, troszkę luksusowy,
+ konsystencja lekka, kremowa,
+ krem łatwo się rozprowadza,
+ po nałożeniu na twarz wyczuwa się maksymalne nawilżenie i skóra jest natłuszczona,
+/- pod makijaż nadaje się średnio, ponieważ krem słabo się wchłania,
+ nie uczula, nie podrażnia,

Krem jest skuteczny. Ochrania dobrze, po zastosowaniu nie miałam poparzenia czy zaczerwienienia. Oczywiście należy pamiętać, aby krem stosować kilkukrotnie po wyjściu z wody, w innym przypadku ochrona będzie niedostateczna i możemy być narażeni na oparzenia.  

Luksusowy krem do twarzy Janda w zasadzie nie za wiele odbiega od innych produktów tego typu. Ma ładny zapach, który dodaje nutki luksusu, natomiast to tyle. Dobrze chroni, ale nic poza tym. 
Z pewnością poniżej ceny tego produktu (29,99 zł) można zakupić inny podobny krem o zbliżonym działaniu. 


Co sądzicie o tym kremie ? 😀
Znacie ? A może coś szczególnie polecacie ?

Do następnego... ;)


lu ciam :*



25 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej marki, ale muszę przyznać że myślałam nad ich zakupem

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka produktów Janda - o istnieniu tego nawet nie wiedziałam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt 😀

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic tej firmy, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie opalam, a do twarzy stosuję na dzień krem z filtrami z Ziaji. Tego nie znam, ale ten z Ziaji jest o wiele tańszy i też dobrze chroni.

    OdpowiedzUsuń
  6. This product looks great ^^ Thanks for sharing~
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji stosować żadnego produktu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go jeszcze nigdy. Mam jeden sprawdzony krem z filtrem i tak szczerze mówiąc, boję się używać innych, bo miałam kilka nieprzyjemnych sytuacji z tego typu kosmetykami (zapchanie, albo mega tłusta skóra)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie wpadła mi w ręce, chociaż nie raz nad nią się zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda rzeczywiście luksusowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie się prezentuje :) fajnie, że Ci się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmmm nie znam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o nim wcześniej 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Że ja wcześniej nie słyszałam o tym kremie! Z chęcią go przetestuje jeszcze tego lata :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam okazji przetestować tego kremu :D
    Obserwuję, mogę również prosić o obserwację? :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam żadnych produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może się skuszę bo ciekawią mnie kosmetyki tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyków Jandy nie miałam jeszcze okazji wypróbować. Ja w tym roku postawiłam na krem z SPF40 od Origins. Rewelacyjnie ochrona na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Markę znam ale jeszcze nic od nich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękne zdjęcia :)
    Nie miałam okazji jeszcze używać tych kremów. Raz miałam w ręce, ale jakoś zrezygnowałam.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę że warto sie w niego zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że Cię nie zachwycił. Ta marka jest ostatnio mocno reklamowana, ale mnie jeszcze nie przekonała do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mało używam jakichkolwiek kremów do twarzy, jedynie na trądzik, a latem to raczej staram się unikać słońca ;)

    OdpowiedzUsuń