czwartek, 17 sierpnia 2017

Masło kakaowe - Ziaja

Jeśli ktoś poszukuje dobrego kremu nawilżającego o pięknym zapachu to z pewnością warto wspomnieć
o maśle kakaowym od Ziaji. Mały plastikowy pojemniczek jest wygodnym rozwiązaniem w codziennym stosowaniu, a ponadto jego miniaturowy rozmiar pozwala, aby nam towarzyszył przy każdej okazji np. również w podróży. 
Wielkim plusem tego kremu jest poziom nawilżenia, który jest naprawdę na wysokim poziomie. Osoby, które mają skórę suchą, przesuszoną mogą liczyć ze strony tego produktu na nawilżenie 100%. Mimo tego, że krem przeznaczony jest do cery normalnej i suchej często go używam na inne partie ciała :) 
Dodatkowym plusem jest ochrona przed słońcem. Warto sięgnąć po ten krem przed opalaniem, ale również podczas pobytu w solarium. 
Masełko/krem ma konsystencje zbitą, lekko kremową. Po nałożeniu trzeba chwilkę odczekać, aby całkowicie się wchłonął. Ładnie nawilża i wygładza, a dodatkowo łagodzi podrażnienia. Oczywiście kolejnym plusem jest zapach, który jest bardzo wyrazisty i przyjemny. Kakao jest mocno wyczuwalne i lekko wyczuwam również kokos, który bardzo lubię. 
Mały słoiczek jest średnio wydajny, w zależności od częstotliwości stosowania. Jego pojemność to 50 ml za cenę około 4-5 zł. 
Krem można stosować zarówno na dzień i na noc według naszych upodobań. 
Dostępność jest bardzo dobra. W każdym firmowym sklepie Ziaja, ale również w Rossmannie czy w Hebe :) 
Dla osób, które nie potrzebują wiele, a wymagają silnego nawilżenia na już, te masełko z pewnością przypadnie do gustu :) Z miłą chęcią za jakiś czas wypróbuję kolejne produkty z tej serii :) 

Pozdrawiam

lu ciam :*



37 komentarzy :

  1. Kiedyś go używałam bardzo często :) z tego co pamiętał był dość przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten krem. Ma przyjemny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go :D ale wolę używać oczywiście to do ciała niż na twarz. Co prawda zauważyłam że na tle lat trochę się zmienił i czuć to podczas nakładania na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bardzo przepadam za kosmetykami z kakaem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam przekonania do tego kremu i do oliwkowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam a w zasadzie to nawet nie wiedzialam ze ziaja cos takiego ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczekiwałam, że ten krem będzie miał kakaowy kolor :-) Zapowiada się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś go chyba miałam, teraz już bym raczej nie kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go niegdyś, aczkolwiek nie podszedł mi, bo choć zapach ma piękny, to jest za ciężki - zafundował mi kaszkę na twarzy :/ Ale peeling kakaowy do ciała już polubiłam :)
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za nim, nie lubię tej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś używałam i był ok :) Chyba do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten krem :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam go dawno temu. Do dziś pamiętam jego piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja je osobiście wielbie i mam je w duzym, duzym opakowaniu heheh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym masłem mam niezapomniane wspomnienia z wakacji w Turcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś lubiłam ten krem i często po niego sięgałam. lubię ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links there :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Krem stary jak świat i naprawdę przyzwoity... niestety osobiście nie trawię jego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mało tego masła kakaowego w maśle kakaowym - nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach tego kremu jest boski, ale dla mnie to potworny zapychacz, więc to go zdyskwalifikowało w pielęgnacji mojej cery 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nigdy tego masełka, ale szczerze mówiąc, nie kusi mnie na tyle, by kupić je w najbliższym czasie. Może kiedyś wypróbuję ze względu na zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jest na mojej liście zakupowej!

    OdpowiedzUsuń
  24. To już chyba kultowy krem tej marki, ale nie miałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie mogę znieść zapachu kakaowych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kakaowy zapach bardzo lubię, ale nie w kosmetykach do pielęgnacji twarzy. Takie moje małe zboczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Very nice cream with Coconut. i will try this.
    https://clickbystyle.blogspot.in/ Plz follow me back

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedys uzywalam i pamietam zapach do dzis:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nic z tej serii nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! I followed you back :)
    Hope you'll leave a comment on my last post and click on links :)
    Beautyshapes3.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post! I followed you back :)
    Hope you'll leave a comment on my last post and click on links :)
    Beautyshapes3.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  32. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdaje mi się, że kiedyś używałam tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam chęć na to masełko ^^

    OdpowiedzUsuń